Kysymykset ja vastaukset
NEOSTRATA FAQ
Voiko happoa sisältäviä tuotteita käyttää päivittäin?
Kaikki NEOSTRATAn tuotteet on suunniteltu parantamaan ihoa ja vahvistamaan sen suojautumiskykyä. NEOSTRATAn päivittäiseen käyttöön tarkoitetut happoa sisältävät tuotteet sopivat juuri tähän tarkoitukseen. Jos AHA:ta sisältäviä tuotteita käytetään säännöllisesti, suosittelemme kysymään henkilökohtaiset ohjeet parhaiden tulosten saavuttamiseksi. AHA:n runsas tai liiallinen käyttö voi ärsyttää ihoa. Monet NEOSTRATAn tuotteet sisältävät PHA-nimistä hedelmähappoa, joka vahvistaa ihon suojamekanismia lisäämättä ihon herkkyyttä ja jota kannattaa käyttää päivittäin. Kaikki NEOSTRATAn tuotteet eivät perustu happoihin. Pyydä ihoasiantuntijalta neuvoa, jotta löydät juuri sinun ihollesi sopivimman yhdistelmän.
Ihoni on hyvin herkkä ja reagoi helposti. Sopiiko NEOSTRATA minulle?
NEOSTRATAlta löytyy sopiva vaihtoehto kaikille ihotyypeille, myös herkimmälle iholle. RESTORE-sarjan PHA:ta sisältävät tuotteet ovat uudistavia ja suojamekanismia vahvistavia, joten ne sopivat erinomaisesti herkälle iholle. Aktiivisempia ainesosia, kuten AHA:ta ja retinolia, sisältäviä tuotteita suositellaan ensisijaisesti sietokykyiselle tai tottuneelle iholle. Myös herkän ihon voi totuttaa aktiivisempaan ihonhoitoon kokeilemalla varovasti erilaisten aktiivisempien ainesosien käyttöä ja lisäämällä sitä sitten asteittain. Pyydä ihoasiantuntijalta neuvoja juuri sinun ihollesi ja tarpeillesi sopivista tuotteista.
Voiko NEOSTRATA-tuotteita käyttää kesällä?
Kyllä vain. Auringon aiheuttamien ihovaurioiden ehkäisemiseksi suosittelemme käyttämään aurinkosuojakerrointa päivittäin ja välttämään liiallista auringossa oleilua. Tämä on erityisen tärkeää, kun käytetään tuotteita, jotka sisältävät aktiivisia ainesosia, kuten AHA:ta ja retinolia. Kaikissa NEOSTRATAn päivätuotteissa on aurinkosuojakerroin ja voit tarvittaessa lisätä aurinkosuojaa sisältävää tuotetta päivävoiteen lisäksi. Suosittelemme välttämään auringossa oleskelua muutamasta päivästä viikkoon hoitolassa annetun AHA- tai retinolihoidon jälkeen.
Voiko raskaana ollessa käyttää NEOSTRATA-tuotteita?
Kyllä voi. Kannattaa kuitenkin huomioida, että varsinkin raskauden aikana iho voi herkistyä. Myös pigmenttiläiskiä voi tulla helpommin. Tästä syystä kotihoitorutiineihin ja hoito-ohjelmaan on ehkä tehtävä raskauden vuoksi muutoksia: esimerkiksi liian aktiivisia aineita voi olla hyvä välttää, ja aurinkosuojakertoimen kanssa kannattaa olla erityisen tarkkana. Salisyylihappoa sekä A-vitamiinia/retinolia sisältäviä valmisteita ja hoitoja ei suositella raskauden aikana.
Miksi voiteeni "rullaa" iholla?
Jotkut voiteet voivat valitettavasti murentua tai "rullata" joillakin ihotyypeillä levityksen yhteydessä tai sen jälkeen. Syynä voi olla liian runsas levitys, aurinkosuodatin tai tietyissä koostumuksissa oleva kosteuttava "kalvo". Reaktiot ovat hyvin yksilöllisiä. Suosittelemme tällöin käyttämään vähemmän tuotetta ja taputtelemaan sen ihoon hieromisen sijaan. Voiteen alla käytettävästä seerumista voi joissain tilanteissa olla apua.
Onko NEOSTRATAn tuotteita testattu eläimillä?
Kosmetiikan ja ihonhoitotuotteiden sekä niiden ainesosien testaaminen eläimillä on ollut täysin kiellettyä EU:n alueella vuodesta 2013. NEOSTRATA ei ole koskaan testannut tuotteita eläimillä tai tehnyt eläinkokeita. Kaikki tuotetestaukset on tehty vapaaehtoisille koehenkilöille tai in vitro -ihosoluille (koeputkissa). NEOSTRATA Company, Inc. käyttää vain lakia noudattavien yritysten tuottamia ainesosia.
Hoidot ja klinikat
Mistä NEOSTRATAn tuotteita voi ostaa?
NEOSTRATAn alkuperäistuotteita myydään vain neostrata.fi-sivustolla, ihotautilääkäreiden ja plastiikkakirurgien vastaanotoilla, laserhoitoloissa ja valikoiduissa verkkokaupoissa. Ammattimaisissa NEOSTRATA-hoitoloissa ihosi analysoidaan ja saat apua räätälöidyn ihonhoito-ohjelman löytämiseen, joka koostuu tuotteista ja parhaan tuloksen antavista ammattilaishoidoista. Täältä löydät lähimmän hoitolasi.
Miksi minun pitäisi käydä myös hoitolahoidoissa?
Säännölliset hoidot hoitolassa tehostavat tuotteiden vaikutusta ja antavat paremman lopputuloksen kuin mitä pelkillä ihonhoitotuotteilla voidaan saavuttaa. Kotihoitotuotteet täydentävät hoitolassa annettuja hoitoja ja auttavat ylläpitämään ihoa hoitojen välillä. Ammattimaisella NEOSTRATA-hoidolla ihoa saadaan ”uudistettua” tehokkaasti joko AHA- tai retinolikuorinnalla.
Käyn pian hoitolassa laserhoidossa, voinko jatkaa NEOSTRATA-tuotteiden käyttöä?
Suosittelemme PHA:ta sisältävää RESTORE-sarjaa esteettisten hoitojen, kuten laserhoitojen ja kemiallisten kuorintojen, jälkihoitoon. RESTORE-sarja koostuu miedoista ihon suojamekanismia vahvistavista tuotteista, jotka sopivat myös kaikkein herkimmälle iholle. Saat tarkempia ohjeita laserhoidon jälkihoitoon ja siihen, milloin voit jatkaa normaalia rutiiniasi, kääntymällä hoitohenkilökunnan puoleen. Suositukset voivat vaihdella laserhoidon tyypin ja vaikutusten mukaan.
Palautukset
Miten voin tehdä valituksen tuotteesta?
Virheellisestä tuotteesta on tehtävä valitus heti, kun virhe havaitaan ja tuote voidaan todeta virheelliseksi tai sen ei voida todeta vastaavan käyttötarkoitustaan. Tuotteen mahdollisesta viasta on ilmoitettava HBS:n asiakaspalveluun mahdollisimman pian tai heti, kun virhe olisi pitänyt havaita, eli kohtuullisessa ajassa. Lue lisää valituksista ostoehdoistamme.
Tilaukset
Miten tilauksen voi perua?
Jos haluat perua tilauksen tai muuttaa tehtyä tilausta, ota pikaisesti yhteyttä asiakaspalveluun: puh. 0203 53 370 (arkisin klo 10-16).
Kuljetukset
Miten pakettia voi seurata?
Jos lähetämme tilauksesi pakettina postin asiointipisteeseen, Postnordista lähetetään erillinen sähköpostiviesti kollinumeroineen ja jäljitystietoineen. Jos tilaus lähetetään tavarakirjeenä, pakettia ei jäljitetä samalla tavalla, vaan se rekisteröidään vasta, kun se on saapunut postilaatikkoon tai postin asiointipisteeseen. Tällöin saat yleensä Postnordilta ilmoituksen joko tekstiviestitse tai kirjeitse.